första mars (redan?!)

Jag hade den absolut bästaste fredagen, och jag tänker inte klaga även om min rygg fortfarande värker efter den mest klumpiga vurpan någonsin. Men jag blev ju puttad.. Punkt. Mer sånna kvällar till folket, ni är bästi mästi mina hjertan!
Igår tog jag nattis pass och jobbade därför 21-06. Hemsk natt. Varför måste alla käka bara för att dom har fått löning? Va? Varför är alla idioter och tror att dom är dom enda som får vänta kanske två minuter på sin mat när en snackars pluppi står ensam i köket? Varför kommer folk i en taxi som redan tickar uppe på 400 och beställer mat för 250? Vaaa? Ville skrika och slå flera gäster igår men jag lyckades behärska mig. Om en halvtimme går bussen tillbaka till arbetsplatsen. Underbart. Jag känner mig såå utvilad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback