två timmars jobb

07:45 imorse skulle jag gå upp för att sega mig till jobbet klockan 9. Precis när jag är som allra mest seg och bara vill dö ett litet tag till i sängen blippar min mobil och petra säger att jag kan komma klockan 10 istället. Vilket lycka! Väl vid bussen halv 10 är den tio minuter för sen, för att sedan inte ens stanna där jag skulle gå av! Jag fick springa fram genom hela den långa dragspelsbussen och gnälla på chauffören som tvärnitade.. Sen blev det en timmes jobb, en timmes rast, och en timmes jobb till innan jag fick gå hem tidigare. Tror aldrig vi varit så överbefolkade, det fanns inte ett skit jag kunde göra förutom att bomba uppfyllning tillsammans med malin.
Och blåsa ballonger.
Hursomhelst. Intressant var det ja. Nu ska jag älska mina lediga timmar och ladda inför en underbar kväll med mina fina. Imorgon blir det brunch!


Kommentarer
Postat av: natten.

fyfan vad surt. jag hade krävt lön för rasten eller dylikt. fyfan vad surt.

2009-02-21 @ 15:25:56
Postat av: jebi

ja kanske.. fast jag hade inget emot att gå hem faktisss =)

2009-02-21 @ 16:56:01
Postat av: Louicelouice

haha fy! imorse när jag skulle hem så stannade i bussjäveln och hämtade opp mig, det var elakt minsann!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback