i turn the engin but the engin doesn't turn

Här sitter jag tillsammans med jacob dylan och bruce springsteen och lyssnar på one headlight och äter en GI macka. Jag har ofta tänkt att nyttigt är jobbigt och smaklöst. Men nyttigt är grymt! Vet inte vad det är i den här mackan exakt men den är så sinnessjukt god! Och sallad för hela slanten, kanske till och med en halv sallad? Nej fyfan, aldrig. Det är för gott för min ständigt hungriga personlighet. Men träningträning och nyttigt. Inte banta. Bara nyttig. Annars kommer min kropp gå under, ju! Lager på lager på mitt inre. Framtiden är bra att tänka på. För jag ser frammåt, tillsammans med dig Louice.

Kommentarer
Postat av: Kidsoftoday

ja, tillsammans ser vi framåt min vackra jebi. framtiden ser mycket mycket ljus å fin ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback