en fredag?

Igår var en bra dag, en sån där dag man borde ha lite oftare. Jag vann inte sju miljarder på lotteri eller hittade en sista minuten biljett till thailand, men jag var med hjärtan hela dagen. Jag hann knappt komma hem från skolan innan jag och Louice tog vårt förnuft till fånga och åkte in till stan för lite shopping. Sen följde jag med för att se hennes duktiga flickor träna. Och så duktiga dom var! DM blir kung och jag håller tummarna.
Sen tog vi oss i panik från min sida hem till natalies systers fina lägenhet och tittade på sex and the city in till småtimmarna. Vi vandrade hem i mörkret, jag somnade, gick upp, hade lektion, åt rester och nu är jag hemma igen. Och det är fredag.
Och där inne är det tungt.


Kommentarer
Postat av: natalie

hihi jag skulle ta mig till din blogg men råkade skriva fel och hamnade helt fel, http://jeb.se/

2009-02-09 @ 19:18:55
Postat av: jebi

haha, lantbruksmaskiner <3

jag borde skaffa en ny blogg, den här har funnits i typ 3 år....

2009-02-09 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback