come on try a little, nothing is forever

Idag åkte jag in till götgatan efter skolan. Jag gick in på monki och hittade till min glädje jeansjackan jag såg i torsdags med louice. Den här gången fanns det minst tre stycken i small! Vilken lycka. Eftersom jag är som jag är så tog det ett tag innan jag kunde bestämma vilken jag ville ha av dom i samma storlek, för alla har ju fan olika jeansfärg... Jobbigt. Men det slutade med att jag tog en, ställde mig i kassan, skulle langa upp kortet. Men vart är kortet?! Jo, jag kommer på att det ligger hemma i mina jobbyxor av någon anledning. Så jag fick bli ledsen, hängde undan jackan, åkte till mamma i forum istället och köpte ett linne för 29.50.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback