09-02-04

None

Jag vet att jag har lagt upp den här bilden förut någon gång back in the days. Men hur skön är den inte? Jag kan inte ens bestämma mig om jag tycker synd om grabben eller om den bara är förjävla skön. Tanken med bilden kanske är jättedeppig?
Vi överlevde iallafall aerobicen. Jag är så stolt över oss min fina louice. Nu ska jag hålla vad vi skakade hand på i idre och bli nyttig och duktig! Därför ska jag äta något bra nu.. frågan är bara vad. Sen ska jag bada, göra te, hoppa i sängen med sjutton stora kuddar och ett stort täcke, sätta på en serie och bara... övertala mig själv om att det var bra att stanna hemma ikväll.

2006-08-04. Det är 2 ½ år sen idag.
Inget är som det var då, men så är det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback