robin hood

"Ge mig ost på alla", "ge mig fem stora!".. Tre dagar i rad på donken är äntligen över och nu jobbar jag inte förrän på lördag. Äntligen får jag måla mina naglar. Bästast är att louice nu joinar vårat fettokissegäng, välkommen älskade. Det här blir bra.
Idag var en sån dag då jag känner att nej jag borde kanske inte säga upp mig ändå, men sen kommer jag på mig själv och tänker att, jo, det ska du visst jessica. Det var måndag idag. Hursomhelst så är jag superduperglad över hur betygen ramlar in för tillfället. Det här blir bra, som sagt. Jag längtar till alanya. För det blir bra.

Kommentarer
Postat av: natalie

haha helt sjukt, maria sa "ge mig fem stora" igår, lät helt fel. det ska va mansmannens röst som bullrar.

2008-05-14 @ 15:31:30
Postat av: jessica

hahah, det är skitkul med kvinnor i köket.

Postat av: natalie

det råder inte jämdställdhet på donken

2008-05-15 @ 15:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback