Jag skummade nyss världens tjockaste skum

Älskade härliga underbara lediga dag... Skulle jag tänka om jag inte hade samhälle att plugga, aktiearbete att skriva och foton att fota. Men jag orkar inte med detta teoretiska, så jag ska nog ta mig själv och min kamera och åka till farsta och fota lite. Och handla roliga saker. Det är ju ändå löning på fredag så jag tycker att jag borde kunna shoppa lite. Men farsta har typ sämst utbud så vi får se hur det blir med det hela.
Igår kom ottso hem till mig. Killen hade fått puts i ögat efter att ha borrat i något tak. Grejset vägrade lämna hans öga som bara rann och det kändes tydligen som att någon satt med knivar och skar i hans öga. Jag fick saw4-bilder i huvudet så vi åkte till nacka akut. Där bedövade dom ögat och vände utochin på ögonlocket och pillade ut nån svart lite grej. That's all liksom? Som tur var så var inte hornhinnan repad. Vi firade med donken mat. Idag ser han ut som k-v-a-s-m-o-d-o. En söt sådan. Hur stavas det..

Det var en timme sen jag tänkte att jag skulle åka. Nu får jag ta tag i mig själv.


Kommentarer
Postat av: natalie

Quasimodo!!! jag har också sett ut som han en gång när jag svimmade in i en järnstång.

2008-05-21 @ 13:57:26
Postat av: nadia.

jag funderar starkt på hur du lyckades svimma i en järnstång?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback