inget så mycket

Jag ser att min blogg är en smula dålig på att updatera sig själv av någon anledning, så jag tänkte att det kanske är dags för mig att hjälpa den lite på traven. Men jag sitter vid den bärbara i vardagsrummet så det går lite sådär, det är muppsvårt att skriva på dessa platta tangenter. Men jag kämpar mig igenom denna dimma.
Jag såg nu på klockan att jag börjar jobba om en timme och fyrtio minuter, kanske borde ta och torka håret. Idag blir en bra dag, louicefis ska läsa sig kassan. Wi.
Nej det här gick inget vidare, jag tror jag ger upp. Skolan är mest slapp nu, äntligen, det är wonderbart. Hej då datan och hej fettiga hamburgare.

Guldstjärnegalan imorgon, FäTT kul. Jag håller tummar för er amigas.

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

vad är guldstjärnegalan?

Postat av: Louicefis

jag fick stå själv idag! jag dog. jag var sämst.

2008-05-28 @ 22:21:20
Postat av: jessica

Du var säkert jetebeZt!

2008-05-29 @ 19:56:52
URL: http://jeb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback