this is more than daily bread, it's 3 degrees, it's something else

På samhället idag tittades det på rapports årskrönika och faktiskt tycker jag att man borde se den om den inte redan skådats, av nån anledning. Jag blev mindre glad av att se rederiets forna båt freja sjunka..
Jag ser ljuset i vårat kongo arbete! Underbara sofia har jobbat mer än jag trott i hemlighet. Vi lär inte kunna lämna in imorgon som plötsligt blev aktuellt, men men.. Nu har jag även läst en massa kommentarer om alanya, så glad är jag. Jag hoppas kunna lägga ut pengar till min thaivän på fredag.. Detta klarar vi.
Te och tidning blev aldrig mitt sällskap igår, det blev istället otto, korsord och sudoku. Korsordet var lätt men ställde till problem och otto förstod för första gången hur sudoku går till, och slutade stoppa in siffror som 12 lite överallt.
Så nu blir det te, tidning och tv. Ttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback