nú vaknar þú, allt virðist vera breytt

Imorse vaknade jag och i mitt stilla sinne såg jag hur blå himmelen var. Jag blev glader och bestämde mej för att fota på eftermiddagen efter skolan, eftersom vi inte kommer någonvart i den sablans kursen som jag egentligen vill ska uppta halva schemat.
Såklart var himmelen alldeles grå och solen utom synhåll när skolan var slut.. Så istället åkte jag hem och min kusin (som såklart nu när dom är på gran canaria är inne på msn vilket hon inte varit på ett halvår..) upptäckte på msn att jag hade just gran canaria bakom mitt namn. Där förstörde jag alltså den överraskningen, om hon inte gick på min vita lögn. Men så dum är hon nog inte. Men nu ska jag sluta beklaga mej och istället hoppas på bra väder till imorgon bittis fotolektion, för då jävlar ska det fotas. Sen är det grymt nära till varma stränder!

Jag tänkte börja packa hej vilt imorgon. Men eftersom mannen som kommer snart erbjöd sej att hjälpa mig att vika så tackar jag inte nej. Pojkar och vikning, det är en rolig kombination.

Kommentarer
Postat av: cronja

jag tror vi missar varandra precis på flygplatsen. Jag anländer 10¨på lkördag morgon tror jag. attsinlken

2008-01-11 @ 10:19:06
Postat av: jon

haha! tabbe!!

2008-01-12 @ 00:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback