hög nyttighetsfaktor

Idag har jag gjort två grymma milkshakes (hade ingen yoghurt, så en 'nyttig' smoothie blev uteslutet) med massa bär, så jag känner mej extremt nyttigt uppladdad inför victorias secret grejgrej som börjar typ nu.. Som man kommer titta på och fyllas med ångest. Och bären kommer kännas som en piss i havet. Men jag ska äta mer bär. Jag ska bli en bärtönt och bara äta bär istället för godis.. när min diet efter gran canaria börjar. Typ.
Min pojk var nog mest bäst igår, saknaden hade varit stor.. störst. Glad glad glad. 'Jag var den lyckligaste flickan i väärlden.'
Ikväll ska även taxfree beställningen fyllas i tror jag, sånt är alltid kul.

Kommentarer
Postat av: cronja

haha du måste va den största taxfreetönten jag någonsin känt/kommer lära känna.
(möjligtvis toves pappa också)

2008-01-07 @ 12:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback