do you lööv me

Om det finns en strejkgrupp som är emot att sluta klockan fem på onsdagar så ska jag gå med i den. Fast med närmare eftertanke, så är det nog bara jobbigt för att jag intalar mig själv att det är det från och med att jag vaknar den dagen. Men det var helt okej idag, gjorde en fätt rolig bild på photoshop som ska bli min annons/reklambild. Tre små bebbes som sitter och håller eller dricker ur varsin öl. Kul grej om dagens unga "alkoholintresse", typ. Glömde såklart att lägga in den nånstans så jag kan komma åt den hemmifrån, men dä lösär vi på någä vis snart!

Jag hoppas sofia lyckas finnemang med sina pommes idag, jag ville stått där med dig, ju. Bland allt fett. Förresten är jag så lättad. Hade panik angående min krönika som jag inte trodde att jag hade skrivit. Men så hittade jag den bland mina dokument i skolan idag, och så mindes jag plötsligt, att jag visst hade gjort den! Underbart.


snygg.

Kommentarer
Postat av: nadia.

jebi lyssnar du på radio? för jag hörde precis 'do you löööv me' haha :D

Postat av: jessica

hahaha fan va grömt :-D nej men här hemma hos mej är det brother oh brother och do you love me som varvas efter varandra ganska så konstant. men just nu kör jag all that she wants. la la, ace of base

2008-01-30 @ 19:54:43
URL: http://jeb.blogg.se
Postat av: nadia.

om jag okcså hade ljud på datorn :( det blir radio för min del!

2008-01-30 @ 20:03:06
URL: http://kastmedlitennadia.blogg.se
Postat av: natalie.

men sök då kvinna, både petra och johanna ska sluta inom en snart framtid. det hjälper inte att bara gnälla flicka lilla,höhö.

hellre fem på onsdagar än fyra på fredagar skall jag säga dig. vi kan byta textiz?

2008-01-31 @ 15:27:47
Postat av: jebi

haha shut up med dej. jag vet att dom ska sluta, sofia ska prata med adnan eller så ska jag ringa dom eller gå dit. så jag har redan planerat det där med dom som ska sluta. sån e grejen.

näää onsdag blir bra då :~)

2008-01-31 @ 18:48:28
URL: http://jeb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback