and all the words would just fall out off line

Hemma från cran canaria. Hemma från järvsö. Tiden baaa flyger iväg snabbare än jag hinner med. Om några dagar har jag varit med min fina pojk i ett och ett halvt år, och snart sitter vi på flyget till alanya. Okej inte riktigt det där sista men hursom, JAG BYTER UT MEJ SJÄLV MOT BARNET. Järvsö var hur grymt som helst och jag längtar tillbaka till våran stuga, det eviga rännandet mellan stugorna och.. bara hela grejen. Även mitt konstanta ätande av snabbmat. Men hemma är skönt också, speciellt eftersom tröttheten är extrem nu och min höft är ett blåmärke efter den mest galanta vurpan - någonsin.
Men nu borde en krönika skrivas men jag orkar inte med det så jag ska ta tiden till att ta hand om mig själv (djupt), läsa två tidningar som ramlat ner i lådan medan jag varit borta och dricka något varmt (eftersom hälften av järvsöresenärerna nu återvänt hem med knasig hals, inklusive mej).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback