all that i know is nothing to run from

Alanya den 2a juli är bortgången.. Istället säger vi hej till den 9-23 juli! Trotts all trisst skräp med dessa datum hit och dit, stockholmsveckor och artonårsdagar som sviks, så blir detta grymt bäst! Hela femtio kronor billigare också...
Idag är tvättstugan bokad för tvätting inför härliga lördag som är så nära nu så jag är mest glad hela tiden. Varm mjölk med honung är förresten det bästa du kan ta till om halsen krånglar. Och jag har blivit besatt av att titta på pokermiljonen på kvällarna. 23.00 på tv4 sport ikväll.

 

Kommentarer
Postat av: natalie

Nej du mjölk är int bra för en förkyld hals för man blir slemmig av det. Vatten och honung är bättre i sånna fall minsann! Och bajs på dig som åker iväg sådär till värmen..men jag tänker i alla fall idka älskog med Björn under tiden.Björn ska bli min nya vän. Bäztiz.

2008-01-10 @ 16:30:59
Postat av: jessica

minsann. jo vatten har jag alltid kört på när jag är mastodont sjuk i el halso. men nu när jag bara inbillar mej att jag håller på å bli sjuk så är mjök det bästa å gottigaste. aMen gÖr dEt dÅ! duuuuurå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback