sådärja

Igår var en massvis kul kväll hos almen och hans underbara vovve med världens äckligaste mun-odör. Det blev dansdans och 21:an. Back street boys, n'sync, spice girls, pakito och lite annat kraffs spelades. Allt var bäst fram tills att en man bestämmer sig för att inte hinna gå ytterligare en meter in på toan (som inte ens var upptagen..) och då istället spyr pladask i hallen. Riktigt illa för cronjas och min jacka som låg där. Peppet dog, SL sög, men dans fortsatte och en senare buss tog oss istället till gullmars där jag mötte upp min man. Jag älskar honom för det kloka beslutet att åka hem till mig och sova istället för till honom.

Idag flög lite planer om att fekkilera ute i nacka in, det lät mest pepp. Sen tittade jag ut. Snön ligger fan i mih raklång i luften, det är kritvitt överallt och storm. Vi tvingades döda de planerna om att pulsa oss ut till urskogen, och bestämde oss istället för en myskväll hos marre. Så vi laddar kropparna in för alla galna bravader nästa fredag istället. Då jävlar. Då.. jävlar. En lugn lördag betyder förhoppningsvis att jag blir frisker också.

För övrigt var fredagen en mest rolig skoldag. Mer sånt skratt i skolan åt folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback