romans för timmen

Åh herre översittande-man. Det är singing bee på tv. Jag dör av pinsamhet. Jag klarar inte av sånt här. Och tänk inte "men byt kanal då!!", för det tänker jag inte göra. Nu sa iofs en kille att hans favoritdrink är mojito, så han kan väl accepteras.. Men gud vilket pinsamt program. Hoppas dom får bra betalt. Men för att vara snäll kan jag väl säga att det är helt okej ändå... Bara för att jag skrattar åt alla ohyggligt falska röster. Men nej, jag skrattar inte ens.

Slut på det negativa. Helgen är över. Lördag blev film hos marine med tokig dvd spelare. Sen förflyttade jag mig till nacka och min hjärtepojke. Idag blev mest sängliggande, scones med grädde och sylt (faktiskt skitgott, även om det låter mupp, smakar som nyttigare våfflor typ..), skjuts hem och världens gewdaste lax lagad av mig själv. Tack jessica.

Kommentarer
Postat av: Louice

Singing bee är jättebra ju :D Men vemsomhelst skulle kunna ställa upp..

Postat av: jebi

haha, NEJ. det är fruktansvärt! men helt okej tidsfördriv. men den där tjejen som var med idag kunde ju inte hålla en ton rätt och då gråter mina öron :( hon som vann var ju bra iofs. värt 50 tusen att skämma ut sej, kanske

2008-02-03 @ 21:10:09
URL: http://jeb.blogg.se
Postat av: nadia.

men eller hur det är super och vadå bra betalt de väljer ju själva att vara med? haha!

2008-02-03 @ 21:49:38
URL: http://kastmedlitennadia.blogg.se
Postat av: jebi

jo dom tokstållarna får ju 50 lax om dom vinner! jag skrev innan jag visste något om vinstpotten. annars skulle dom ju inte lockas till å va med, hihi.

2008-02-03 @ 22:20:04
URL: http://jeb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback