längst bak i buzzen

Uppdatering! Helgen blev kalas hos sofie, mest biljardunderhållning på många vis men även dans och hundklappning i slutet. Lördagen blev mindre galet men ändå småvilt hemma hos fia den gravida i farsta. Jag har nog aldrig känt på en bebbemage förut men det känns som en hårt uppblåst ballong, det var sjukt coolt. Konstig grej det där. Vägen hem var rolig.
Mitt rum är numera steriliserat från damm, iallafall några dagar frammåt, efter min vrålstädning igår. Grymt bra säger jag bara, så nu ska jag skriva min rapport till textk. Hur kul har inte jag? Men jag har faktiskt kul. I min ensamhet. Mannen kommer sen också, hu vad härligt.

Preksis 2 veckor till den stora dagen idag, halleluja.

image129

Kommentarer
Postat av: jonen

2 veckor lääääääängtas!

Postat av: juhän

dina biljardimitationer av en viss person var nog kvällens bästa skulle jag tro. 2 veckor och 1 dag kvar för moi! :D

2008-02-13 @ 20:46:13
Postat av: natalie

när ni fyller 18 fyller jag 19,nästan tjugo, fram till den 3:e september. wihi! :D

2008-02-14 @ 20:25:57
Postat av: jebi

hahaha du, det var ren KILLERINSTINCT! grattis till oss snart! natalie är falskt gammal! wEi

2008-02-16 @ 14:23:01
URL: http://jeb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback