epiphany

Hej å hå. Halvårsdagen blev den finaste middagen någonsin hemma hos pojken. Han hade lagat ihop en trerätters och jag fick tio rosor när jag klev innanför dörren. Denna gång var det faktiskt rosor också och inte tullpaner, haha. Det var en bästigast kväll iallafall. Hjerta.

Betnér bjöd på sig själv igår i skolan. Såklart var det grymt kul, men det skriver jag nog bara för att han normalt är just grymt kul. Men det blev lite långrandigt och halvtrisst mot slutet faktiskt. Troligen pga av att han tvingades dra ut på hela grejen för att den lilla flickan innan honom var grymt mystisk och avbröt efter.. halva? Jag vet inte. Men sköj vare iallafall. Dessutom tycker jag att flickan var fnissig på sitt sätt.

Jag hatar meritpoängen. Det handlar inte längre riktigt om ens intresse utan om dessa satanas poäng. Jag orkar inte besluta om en massa framtid nu. Har redan gått miste om några poäng eftersom jag inte fortsatte med spanska i ettan. Det suger. Jag vill läsa roliga kurser, men samtidigt måste jag tänka att jag måste läsa dessa sablans meritgivande kurser för att ha större möjlighet att komma in på vissa kurser, som jag kanske inte ens vill gå just nu - men kanske sen. Åh, död åt detta! Men jag är väl glad ändå, livet e bra! Ser fram emot härliga black and white fredagen.
Pojke åkte precis hem, imorgon åker han på konferans i degerfors. Vad gör man där? Liksom.

Kommentarer
Postat av: natalie

azzåh fätt sexii profilbild där babee. fuck meritpoäng, här ska vi ha kul!

2008-02-07 @ 20:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback