den har stuckit ner till mallis på semester

Helgen blev en rättså lugn helg och en bra helg. Jag orkar inte utveckla den mer förutom att jag och mannen tillsammans troligen bildar världens bästa kockteam!
Det är helt otroligt vad jag hade planerat en duktig powerwalk idag efter skolan. Men nu, timmar efter sista lektionen, tittar jag ut och ser en grådaskig eftermiddag. Så himla omysigt så jag tar det kanske senare ikväll, om jag lyckas samla mig. Eller så skiter jag helt enkelt i det. En annan dag. Det är roligare att stanna hemma och laga mat i värmen.
Jag måste ta seriösa tag i mitt samhällsplugg inför morgondagens läxförhör också. Jag har blivit världsmästare på att skjuta upp saker. Jag borde verkligen börja med historiaarbetet också, och aktiearbetet. Panik.

Bäst klassfäst på söndag sm2a!

Kommentarer
Postat av: marresarre

klassfest? :O ååh.. avis juu...

2008-02-18 @ 20:23:00
Postat av: jessica

hihi, visst låter det skoj á la skoj?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback