better

Jag bara ääälskar fredagar. Speciellt den här fredagen för det känns som att den har varit planerad i ungefär 3 veckor. Och nu vet jag nog halvt vad jag ska slänga på mig för balck/white också, så kvällen är mycket välkommen. Mycket välkommen. Helgen är mitt liv de-se!

Igår åktes det till staden efter skolan med louicefiz och vi mötte upp invalido-malin. Vi sökte present och satt på donken i cirkus två timmar? Det var den bästaste häst middagen iallafall!
När jag kom hem drack jag mitt efterlängtade detox te som jag velat testa länge. Jag ska dricka det nu också och hoppas på att min kropp ränsas på alla slaggprodukter! Satsar på c vitamin brustabletter också. Jag hoppas på lax ikväll innan den tidiga färden mot sofiefie. Nu ska jag sova och sen bawda. Nej juste jag skulle ju dricka te. Püss


Köp detta mina vänner! Mycket bättre än godis..

Kommentarer
Postat av: natalie

jag åt lax i onsdags. det var gått.

2008-02-08 @ 15:32:29
Postat av: jebi

jag ska äta lax idag, á la jebi. DET BLIR GÅTT så in i bubblan

Postat av: cronja

Varför har du alla renande produkter när jag kör amatöriskt med vitlök och vanligt te.

2008-02-08 @ 17:12:27
Postat av: bob

var den gooood?

2008-02-14 @ 00:29:38
Postat av: jebi

ja faktiskt så var det smaskens! :-D luktar och smakar hälsosamt!

2008-02-16 @ 14:23:42
URL: http://jeb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback