4e februari

Ett och ett halvt år. Ett och ett halvt år. Ett och ett halvt år. Det låter som en sjukt lång tid men ändå har det gått så snabbt? Samtidigt känns det som att jag har kännt dig hela mitt liv. Du är min sån där andra halva, den där biten jag inte klarar mig utan. Jag vet inte vad jag skulle göra om du inte fanns där för mig varje dag. Det skulle aldrig fungera. Tack för att du finns hos mig och gör dagen bättre. Jag älskar dig! Min pojkis.
Jag längtar tills ikväll och din middag. Det är sånt man behöver efter att ha kommit till skolan 8.10 och det visar sig att man inte börjar förrän 11.20 trots allt..

Kommentarer
Postat av: jon

:O:O

häppi får juuuuuuuuuuu!

Postat av: marresarre

jag tycker det känns som att det varit ännu längre tid än så :o är det bara 1½ år?

2008-02-04 @ 22:48:10
Postat av: Louice

Vad kul min kära! :) Wiho! Jebi and Ottototo

2008-02-05 @ 08:39:43
URL: http://louicewalsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback