den här bloggen lever nog för alltid

För nu återupplivar jag den för kanske fjortontusende gången sen den föddes. Jag har så brutalt mycket skolarbete att göra så jag bara måste hitta på alla möjliga andra saker att göra. Jag försöker fixa bättre layout och allting, allt för att få tiden att gå. Men jag ville ändra font, tröck på lite knappar, och så blev det denna?

Det är mycket just nu. Det är jul alldeles snart, om bara imorgon försvinner så blir det fredag och allt blir mycket bättre. Sen ska jag handla massvis med julklappar och julklappar till mig själv, för det behöver jag efter denna tok termin.
Nu ska jag återgå, vi får se om jag överlever.

Kommentarer
Postat av: marineduvet

du måste vara den enda som säger "tröck" med mig!!!!

2009-01-13 @ 16:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback