vahettere

Jag har överlevt ännu en dag på jobbelicious. Ibland får jag för mig att jag inte alls borde säga upp mig och att saker och ting blir väl ändå faktiskt kanske bättre någon gång. Men sen kommer jag på att jag inte ens har sökt ledigt för i sommar och att jag inte alls vill befinna mig bakom disken mer än nödvändigt någonsin mer. Och så börjar det om. Jag vill mest ha ett annat jobb där jag kan känna, när jag slutar och ska hem, att pengarna jag får för de arbetade timmarna är värt allt.. slit.
Men nu är jag trött på negativitet så nu entrar jag nog sängen och lägger in lite värdelösa bilder istället. Imorgon blir det nationella engelska och enligt hemliga källor ska solen lysa, iallafall på eftermiddagen, och då kommer allt bra.

   
Det finns alltid en mening med stående bilder. Godnattsikjigsi!

Kommentarer
Postat av: lydia

ingen sol idag... men bilderna var jetejetefina!

Postat av: cronja

skitfina bilder, älskar fågeln =D

2008-04-28 @ 20:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback