svartvita tunnelbana

image153
Cronja är numera en tandställningslös kvinna och jag var ungefär först att se det, superdupernajsast! Idag blir det inte mycket att säga, men vi hade det trevligt i staden och fika var myz. Prison break om cirkus en halvtimme, och jag förväntar mig ingenting annat än att bli lika arg som vanligt när det tar slut. Jobbigaste cliffhangersarna någonsin..
Jag kände mig inte närvarande på engelska nationella idag, jag skrev och tiden flög, jag undrar hur resultatet blev. Min halsduk är borta. Ledsen.

Sen vill jag säga förlåt louice för mitt borås-svek, och fälåt lydia. Jag insåg att jag jobbar både lördag och söndag och att min plånbok var tomblok på den fronten. Jag ska hålla tumsen och hoppas på det bästaste istället och sen sitta klistrad vid youtube. Men frågan är hur det går utan vårat grymmaste stöd på läktaren, thihäh. Typiskt mig att hamna i dessa ångestsituationer. Jag vill se.

Kommentarer
Postat av: natalie

ha ja du är sannerligen en beslutsångestvkinna. beslutsångest är jobbigt.

2008-04-29 @ 20:58:00
Postat av: lydia

det finns ett barnprogramm på typ 5 min om en flicka som har så mycket beslutsångest att hon aldrig hinner välja.. hihi. men vi får satsa på nästa år med fler kvinnor :-D (med förhoppningsvis fler körkort...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback