scatman

Jag hoppas att ni inte har gett upp hoppet om mig och min blogg ännu mina barn, för nu bringar jag nytt liv till den. Det roliga är att jag bara måste börja med att skriva vad i hela härliga friden jag har gjort den här veckan i skolan. Det känns som att jag har gett iväg hela min själ till att pluggilera, varit nervös och haft ångest. Matteprov, svenska nationella muntligt tal, textk essä och seminare på samhället. Okej, fyra saker, men gush vad jag mår bra nu när det äntligen är över.

I onsdags slog jag och cronja våra kloka huvuden ihop och det blev skiva till slut ändå. Och jag tackar livets överhuvud att vi gick, för sjutton vad skoj det var. Däremot kan man ju fråga sig vart vakterna får all sin fantasi ifrån. Men bäst var att dåliga saker fick nytt liv. Tack min dotter, jag älskar när vi förar hos dej och måste springa till tuben, och allt möjligt inträffar.


NU ÄR DET HELG och ikväll är likamed middag hos mizz och vadhettere, utgång. Ganska oskönt att jag jobbar 12-16 imorgon då, och 12-17 på söndag för delen också. Men skit ska skit ha, JAa.


Kommentarer
Postat av: cronja

åh vad lycklig jag blir nu när jag ser ett liv i bloggen. framtiden ser ljus ut.
och tack själv mitt barn, du är min värld ;)

2008-04-19 @ 11:50:57
Postat av: lydia

:O:O:O:O kommer hit och vad får jag se, hela TRE nya inlägg! otippat, mest skoj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback