kanske var det den dagen eller en annan

Min kropp och själ mår som bäst när den sysselsätter sig som den gjorde idag. Även om den långt där inuti är som ett kokande hav av kljsdigjgjrxc så känns allt så lätt och oberoende när en gräsmatta, en sol och massa hjärtan finns där. Gud ja. Och jag bara tänker att nej, det är fan helt sjukt att jag ska döda varenda dagtid denna vackra månad, alla lördagar och alla söndagar, för slitigt (ovärt..) jobb på en donk. Nej jag måste verkligen fundera på om detta ens är okej och sen ta tag i mitt liv.
Klockan 22 vankas prison break, jag blir så arg när jag tänker på hur man lämnades till intet när förra veckans avsnitt tog slut. Det kändes som en evighet tills nästa avsnitt, men nu är det plötsligt här. Det var ju tur, för man ska ju inte vara olaglig och ladda ner och allt vad det heter..
Världens bästa mamma hämtade mig efter gräskärleken och vi köpte världens bästa sushi och nu har jag ätit upp den som världens bästa sushi-ätar-kvinna.

Jag längtar till alanya såinihelvete mina flickor


Kommentarer
Postat av: carro

JAg har aldrig vågat smaka på sushi...
:S ush vilken fegis jag e .. e de gott lr ?

Postat av: natalie

det är bäst att du har börjat blogga igen! wihii :)

2008-04-21 @ 19:35:32
Postat av: Mizz

Donken 4-ever

2008-04-24 @ 16:41:22
URL: http://malinholm.blogg.se
Postat av: lydia

sushi-äääää

2008-04-25 @ 20:28:39
URL: http://drivein.blogg.se
Postat av: lydia

men va. den tog bort mina hjärtan och halva kommentaren! och alanya, vad det längtas... håll koll på nedräknarsidan!

2008-04-25 @ 20:29:19
URL: http://drivein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback