the rush that comes with your embrase

Jag kan inte sluta lyssna på denna låt, det är ett ultimat måste.
Igår gjorde jag för övrigt stans najsaste ansiktsmask, bara för att leka snäll mot ansiktet som sa till mig att det behövde lite omtanke. Billig grej från h&m, men köp den och testa mina vänner. Det är en sån där rolig som man bara drar bort från ansiktet när den 'torkat in', det känns grymt skönt och var så roligt så jag vill göra det igen, nuuu. Okej inte riktigt men det är en gurka på framsidan iallafall. Peel of mask.
Ikväll åks det mot urskogen, blir braa.

det ultimata måstet
leona lewis - bleeding love

Kommentarer
Postat av: c

kiiiip bleeediiiiing kiiiip kiiiip bleeeding löööööve

2007-11-18 @ 13:04:00
Postat av: n

nu har jag hört den. jag gillar trummorna...

2007-11-21 @ 18:49:43
Postat av: jebs

jag gillar allt med den. den är som en perfekt glasskula en varm sommardag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback