now they come again all these soldiers without shame

Helgen mina vänner.. Jag tänkte skriva massvis men nu blir det inte så. Men denna glömmer vi icke. Så nu satsar jag på lite allmänt svammel. Jag har ändrat mig angående den där ansiktsmasken jag skrev om, mitt ansikte känns som en samlingsplats för stockholms alla rödljus efter den. Ge er inte in på detta. Matte på vg och mvg nivå suger muppigt men snart är det desperate housewives och min man kommer inom sinom tid även han är det sagt. Jippie jippie, då ska jag dricka te och drömma mig bort från ekvationer, linjära lutningar och sannolikhetslära.

sigur rós - glosoli, saeglopur, ágaetis byrjun
mando diao - ochrasy

Kommentarer
Postat av: naaatt

hoppipolla glöm icke!!

2007-11-21 @ 18:51:46
Postat av: jebbi

hoppelihoppa! maha, jag elskar deras isländska titlar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback