i'm miss bad media karma, another day another drama

Blev rastlös av två grey's avsnitt, speciellt när otto my husband har totaltsomnat. Okej jag kollar ändå och tycker det är mucharso många kända faces i den här avsnittet. Life as we know it-jonathan får dissen langad på sej av 38 åriga mamman som inte kan roa sig..
Jag vet inte vart jag vill komma men jag har kommit på att Life as we blabla boxen nog får bli en önskad juleklapp, även om den inte verkar finnas i svedala (?) och egentligen är en jättetöntig serie och ratad i usa, riktigt hajskool.
Mycket bebbisar också i det här avsnittet, lite skumt när blodet flög slash sprutade ut på golvet. Nu gör jag som 38 åringen och langar dissen åt datan för en säng med en sovande man, en sovande katt, teee och greyz. Värdelöst inlägg men hej.
Jobbigt läge föresten nu när hissen öppnades.

axwell - i found you
chad kroeger feat josey scott - hero

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA, otto my husbaaand. haha...jag finner det mycket roligt här bakom min dataskärm.

Postat av: c

LIFE AS WE KNOW IT ÄÄÄGERJÖBALLE

2007-11-15 @ 17:36:52
Postat av: jebs

hahah. kul att jag kan underhålla dig min vän. skrattade åt det själv när jag skrev det faktiskt. fniss fniss, roolig

life as we know it e bäst bäst jaah

2007-11-15 @ 21:11:07
URL: http://jeb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback