det känns som när jag kom hit way back in 93

Länge leve. Faktiskt så har jag tänkt länge att jag skulle börja blogga igen men samtidigt tänkt att det inte finns något att säga men samtidigt jättemycket att skriva om. Klimaxet var när natt sa att hon faktiskt tyckte min blogg var rolig när den existerade, jag blev klaad även om du kanske troligen mest var mucharso ironiko. Men uppsatsskrivandet idag gick sämst.
Jag satsar iallafall på att inom en snar framtid stå som framgångsrik affärskvinna inom bloggbranchen, jag tycker det ser ganska ljust ut faktiskt, så nu ska jag gå tillbaka till mitt historia plugg, för jag har ett jätteroligt prov imorgon. Sen om jag ska vara riktigt ärlig börjar jag faktiskt tycka om tekman, som jag lärt mej att han kallas. Men han är fortfarande mannen som bara klär sej i skjorta och jeans. Om tio veckor åker vi till järvsö. I helgen kanske vi åker till täby, urskogen, men helgen är ett snurr. Min gulliz är också bäst just nu.

dagens eller något
kent - columbus
petter feat säkert! - logiskt
babyshambles - delivery
lars winnerbäck feat miss li - om du lämnade mig nu

Kommentarer
Postat av: natt

häh gullizhulliz! härligt att du är tillbaka min kära :)

Postat av: jebs

vi möter denna bloggvärld och tillsammans blir vi miljonärer. puzz på det

2007-11-15 @ 21:12:37
URL: http://jeb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback