but darling when i see you, i see me

Det blidde en lugn helg och det var skönt faktiskt denna gång. Mest varit med otto my husband, lite otto-släkt och sen myssat med nadjus och sofius. Och smsat med cronja.. Den kvinnan. 
Shoppat har jag gjort, äntligen köpt en jacka. Men det blev inte den jackan jag hade tänkt, utan en totally annan. Och jag som alltid sagt att jag inte vill ha en längre jacka.. Sen hittade jag min klänning vilket gjorde mig glad, dock inte i svart som jag faktiskt ville ha. Har fram tills 7 januari på mig att hitta den svarta tills bytesrätten går ut på denna, hehe. Såklart är den shlutt överallt.
På tunnelbanan satt jag i samma fyra som ett crazy roligt gaypar. Det går inte att sammanfatta deras diskussioner, jag ville skratta så att salivet flög men det kändes lite opassande. Roliga var dom iallafall, kändes lite tråkigt när vi kom till skarpnäck faktiskt. Kul att den ena killen ville att den manliga paketinslagaren i någon butik skulle bli hemskickad till honom.

in flames - come clarity
chris doran - if my world stopped turning
(louice vet ju atte chris låten är bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback