and the voodoo that they do

Imorse blev jag offer för bittra kvinnors frammarsch bland bussar. Det var hemskt, råkar alltid ut för detta. Idag blev jag tom ifråntagen min första plats och antagen som en förbi-smitare! Herregud, det var kallt ute.
Men nu är det varmt och jag försöker plugga järnet inför imorgon. Med powerking, naturgodis och c vitamin. Då måste det gå vägen.
Och jag har mobilproblem.. Vilken vill jag hava?

Tänkte göra som natten och också visa min bilds till den praktiska bildanalysen, little people. Det finns massa najsa, och alla har en close up och en översiktsbild. Mucharso tufft blir det. Let's gå.



britneys och petters nya album är skoena


Kommentarer
Postat av: natten

haha jag älskar koks bilden!! KNAARK

Postat av: jebs

wUhU! den ska jag lett göra...

2007-11-28 @ 16:25:53
URL: http://jeb.blogg.se
Postat av: c

haha hur gör man de? helt spexade, sluta ligga 10 steg framför mig,

2007-11-28 @ 17:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback