sugenballe, sugen balle, sug en balle

Jag försöker förstå vad jag har gjort som är så illa att jag förtjänar det som tvingades inträffa imorse. Okej jag råkade ha sönder en spegel häromdagen men orka med skrockighet. Klar för att knata mot tunnelbanan och glad i hågen, eller inte alls så glad menååhh, märker jag att mina nycklar inte är där dom ska vara, och dom är inte någon annanstans där dom borde vara heller. Efter samtal till sofia, mamma, pappa och bror blir det till slut att jag får åka till skolan, hämta brors nycklar, åka hem, låsa, åka tillbaka till skolan och komma ett tag för sent till median, lite på grund av att jag valde att ta bussen. Men hur som haver, vart fan är mina nycklar? Tänkte att dom kanske ligger inlåsta i mitt skåp ändå, så ska nog gå och få det uppknippsat av en glad kamratstödjare, när jag äter min lunch som det inte blev något av.
Men iallafall, glatt är att jag typ blivat klar med min intervju nu ändå. Men bajsinlägg.
Glöm inte lustgården ikväll.


Kommentarer
Postat av: de va otto

hihi klanter varför du tappa bort nyckel inge bra ;<

2007-03-11 @ 14:26:53
Postat av: jeb

hähä pusse på dej tjockis

2007-03-11 @ 16:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback