men idag är du här så jag somnar bra

Det är så mycket tal om sömn. Varför prata sömn när vädret är som det är, när vi dricker kaffe på rasterna i den soliga matsalen slash cafeterian och sjutton grader väntas i helgen?, Trotts att en/två grader var den faktan som nådde mina ögon imorse på DN. Men jag kan ha fel, jagmenar det är ju inte ofta dagens nyheter talar sanning på baksidan av kulturdelen, eller nåt... Vi sökte sushi men fann något annat och dessutom var det dubbelavsnitt av grey's anatomy ikväll, och trädet i magen var ganska vidrigt. Nåväl, som kloke conny skulle sagt, det kanske är dags att sova. En utsliten pojke ligger i min säng med händerna på bröstet som alltid men han vaknar snart och jag älskar dendära.

Kommentarer
Postat av: de va otto

jag kanske svimmade av grenen i magen på den lile pojk-barnet och var därför jag sååvade eller huuur! mihi ;D

2007-03-17 @ 18:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback