if i could kick it with ya'll i'm just pushin' for a bid

Ännu en alldeles för bajsigt bra dag och jag gillar mestast dagen som var igår. Men iallafall, så idag har jag tänkt en del och jag har tänkt på att jag ska sluta tänka på det jag inte vill tänka på. Vilket är en ganska logisk tanke, men det är svårt att inte tänka på det man inte vill tänka på, tänker man på det man inte vill tänka på blir det blött. Men såhär har väl alla det kan man väl tänka sig. För det är mycket tänka och mycket ordet tänka i den här texten. Och nu blev det för jobbigt och jag tappade helt bort tråden så innehållet kanske inte blev det jag menade iallafall.
Dessutom hade roxane och tove en vild, dock väldigt lugn, diskussion på matten om hur våra föräldrar borde släppa loss lite och sluta vara så overprotective. Det var prat om att inte sova hemma och skaffa egen lägenhet och alltihopa, men det skulle allt bli alltför white trash! Marine pratade även om att äta pussy till middag så jag tyckte man kunde äta snoppy till kvällsmat. Nej för nu ska jag duscha sen skall det allts iväg, och det blir sushi. FÖR HELA SLANTEN.


Kommentarer
Postat av: de va otto

du skrev mongo och jag förstod inte miket men de var nog bra ändå :]

2007-03-17 @ 18:01:14
Postat av: de va otto

varför kunde ja inte oxå ha sushi BAJJ-THE_weej

2007-03-17 @ 18:01:37
Postat av: lytt

hihi för jag hade sushi :-D jippiyey!
men vadå blött? SNUSKIGT JEBBI, vår sexaddicted!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback