if a million miles were between us now

I'd want you to know, if i had to drive all day, take that flight across this ocean
i'm coming home tonight, don't let it play on your mind
because my devotion is for all time

Smörsång i all ära..
Jag tyckte det kunde räcka med att uppdatera med en bild men sen tyckte jag kanske att man borde skriva ändå bara för att det är så himla roligt. Men det märktes nu att jag inte orkar skriva om något. Det går som det går och himlen är blå. Ett riktigt tornado-rim var det där också. Men jag tycker om att ta åkeshov istället för skarpnäckstunnelbanan efter skolan. Sen tycker jag om att gå av i slussen och åka buss och kliva av och finna en röd bild. En röd bil som blev bucklad idag och jag vill bara bajsa på tanten och hennes äckliga billiga körkort.
Sen kan jag bajsa extremt jättemycket på att nacka har lov vecka fjorton, för det är bara sämst och sämst rakt igenom. Bara för att det är så mycket snack om bajs i det här inlägget så kan det bajsa det lite på att det är så också, bajsigt inlägg.
Sen låter jag inge vidare glad i det här inlägget troor jag men det är jag fakitskt. häärråå.


Kommentarer
Postat av: sofia

häähäh baajz
och nu är detta blogginlägg inte längre kommentar-löst

2007-03-24 @ 00:46:59
Postat av: natalie

men bajs. blogga ej här. blogga där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback