vissa tycker han är en dinosaurie som ska dö ut

Ja ekonomin är kanske ungefär rätt extremt jobbig och en ny vikare varje lektion kan ju låta uppiggande. Det är iallafall vad vi stått ut med den här veckan, vi muntra elever som valt linjen som dagens vikare kallade 'en blandning av allt'.
Och jag fick vakna imorse så som jag alltid vill vakna. Sen traskade jag iväg och lämnade dig där. Jag missade bussen... Jag fick ta tunnelbanan men oj vad det inte gjorde mig någonting. Jag brukar hata vägen till tunnelbanan men allt som störde mig nu var snön som stack mig i ögonen.
Det är inte bara ett hörn i mitt röda rum. Det är hela.
Och veckan har blivit fredag och i ord skulle vi kanske kalla det här sataniskt underbart. Jag ska leka lite nu. Sen, då tiden blir hungrig, ska jag masa mig iväg och köpa sushi och fortsätta mot marine, flickebarnet vill inte laga mat själv. Jag vill se ditt löshår nu, älskade vän. Det är bara så det är och nu är det så att skriveriet har nått sitt slut.

Jag kom hem och täcket låg fint på sängen. Du är, underbar.

Kommentarer
Postat av: Mary Griffin

Trevlig helg!

2007-01-19 @ 16:39:10
Postat av: jeb

Ååhåh

2007-01-21 @ 23:42:39
Postat av: odto

klart sängen ska vara fin när du kommar hem (:

2007-01-23 @ 10:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback