vi vet inte vart vi ska men vi ska komma fram

och det är nytt år. bloggen ska få ta del av detta tycker jag nog och få sig en ny layout, för tröttheten över den nuvarande börjar visa sig ganska mycket.
och om det gångna året skulle jag kunna sitta och skriva om i ungefär.. ganska länge. men det orkas inte med, men det har varit ett helt underbart år som har innehållit så otroligt mycket som jag aldrig vill glömma. det är helt sjukt, nästan. vad mycket vi har gjort och gått igenom, tillsammans och sånt. nej jag tycker nästan att det är sorligt att det nu bara kan kallas historia och minnen. men det är bra historia, det är bra minnen. kanske inte bara men. nu blev det komplicerat. världen fattar.
och jag fann dig, och glädjen är alldeles för stor för mig för att kunna förstå. så jag tänker inte skriva en bok, för jag kan ändå inte få ut allt. men du vet ju.

och det är nytt år och vi ser ju vädligt mycket fram emot mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback