typ kamma dej

Nämen vad skojsigt på radion idag. Mina kära vänner, vi kan inte längre säga 'medel-svennson' eller 'dom är fett svensson', för faktum är att svensson inte längre är sveriges vanligaste efternamn. Johansson, har tagit dess plats. Kul för alla johanssons där ute, säkert många som känner sig som småkändisar denna vintriga januaridag. Dessutom är lars och anna de vanligaste föräldrarnamnen och johan och emma de vanligaste barnnamnen. Rätt o-otippiat!
Efter skolan som bestod av en lektion, där madame kerstin blev så glad över de fem elever som uppenbarade sig denna korta dag att hon gav oss inbillade guldstjärnor, gick jag och sofia och stekte. Stekte och stekte, jag låg mest och frös i takt med det knakande solariet och ville att tiden skulle gå snabbare. Sedan åktes det i vilket fall som helst, stekt, frusen eller ej, hem till marine tills vi åkte in och fetade oss på donken. Och sen bla och sen bla och nu sitter jag här och ikväll blir det grey's anatomy och kväll/nattpulka. Japp japp, på med tjockisbyxor.
Imorgon är jag ledig! Glädjen är ungefär större än störst och nu sitter jag med en vetekudde runt nacken och funderar på att sova sej en pytt.

Kommentarer
Postat av: lajd!

och emma har ett husdjur och både hon o johan mobiler.. också har anna lite smärtor i nacken såklart!

Postat av: jeb

en riiiiiiiiktig johansson familj!

2007-01-29 @ 08:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback