modetips januari

Jag har varit ute på julshoppingen nu i januari månad och spanat in alla väldigt trevliga fönster. Januari månad är så mycket grön! grön är färgen du ska bära i januari om du vill bli upptäckt. Läste på aftonbladets horoskop att bocken är på jakt just nu i januari månad, så vem vet. Januari månad kanske är just din månad att hitta dig kärleken? Nog om kärlek nu dock.
Januari månad är också sååå mycket NK och Prada parfym. Var på NK med min älskade pojkvän och vi föll direkt för Pradas parfym med skogsdoft! Den känns inte alls mörk, den var perfekt för att få fram denhär vinterkänslan som jag bara sprudlar av just nu! så tipset för alla er där ute: Prada parfym!

Hittade också ett par skor som jag bara var tvungen att köpa! 

Hur otroliga är inte dessa på en skala? känns dock lite mainstream att ha, men ack så snygga!

Det var allt för denna gången kommer mer i februari, puss på er alla där ute i januarikylan!

Kommentarer
Postat av: sofia

ååh, tack för tipsen jebi! känner verkligen att grönt är rätt i år, ska nog ut o shoppa kläder i olika skogsnyanser i helgen :D

Postat av: nadia.

jag trodde du var seriös tills jag kom till skorna! MAHA!

2007-01-30 @ 22:07:26
URL: http://glen.blogg.se
Postat av: cronja

hahhaa jag med :D hahaha

2007-01-31 @ 11:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback