kreativitet går över allt, eller inget

Alla skolveckor borde vara som den här. Men det finns nog inget borde så nu har vi bara ett antal fullspäckade trissta veckor att se fram emot tills lovet kommer. Då även jag kommer, bli sjutton år. Den där roliga mellanåldern som bara är en väntan på att få bli arton, typ. Det blir säkert ytterst trevligt och snart är det vår och sommar, och den är inte kort, som den otaggade låten gärna sjunger sej.

Häromdagens motto fullföljdes och mina pengar är nu ganska så slut. Men det kan ju vara trevligt det också, snart fylls kontot igen men jag vill också vara som Louice och ha skaffat mig ett jobb. Vad dålig och arbetslös man ska vara.

I've had the most amazing night and i don't wanna ruin it
You couldn't ruin it

Och igår var en bra dag
OCH MEN DET ÄR FREDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback