ja jjjjävlar

känns så sorgligt när bloggen inte får sin uppdatering på nåt sätt, men halvroligt är att man om denna inte uppdateras även kan kolla min bilddagbokish. http://jebi.bilddagboken.se/

och jag har en ett och ett halvt år gammal kusin här som springer runt efter puff och ropar 'natt! natt!', upprepar 'oj.. ojj.. mamma' efter typ ungefär allt, sitter och slår av och på teven och kollar på allt från vänner till snowboard-grejs och biljard och håller fjärkan åt fel håll. ungefär är han världens gulligaste andreas rääzzping.

idag vaknade jag upp med en vacker vattenfylld ballong på foten, och vi tömde den!

Kommentarer
Postat av: odto

hahahha jag tömmade din vattenballong ;D(skapade den oxå för den delen:(

2007-01-11 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback