här e vår tomte, här e skägget, å här e hans släde med alla paketerna

årets mest överskattade kväll blev..? jag vet faktiskt inte vad jag ska kalla den men vi kan köra en snabb summering, för trevlighetens skull ihh. vi började hemma hos louice där vi åt oss sprängfärdiga. här fick jag även ett samtal av mannen som befinner sig hundra mil härifrån. sedan dracks det och vi hade en vild diskussion om relationer och allt vad det innebär och innehåller och hur det ska vara och inte vara. det blev även visiter ute på ballkongen ungefär lite mer än då och då, då louice inte kunde minnas att vi just varit ute.
därefter åkade vi in mot slussen, och en tunnelbanefärd har nog aldrig varit så.. ROLIG som denna. en glad ludde satt och upprepade 'haha fan va röjj' både en och två gånger.
väl i slussen kan man väl ungefär säga att man kände sig som en halv myra i en extremt stor myrstack, där det dessutom var krig. några minuter innan tolvslaget försvinner både nadia och louice men på tolvslaget var det mycket wie wie och wiieeee.
sen orkar jag inte skriva så mycket mer om efter tolvslaget. men jag lyssnade på mitt röstmeddelande och saknade jättemycket.. och han hade en väldigt, väldigt stor teve.

igår blev det lesbisk film

otto kom hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback