cashflow eller typ inte

Jomen idag var det skola ska alla roliga veta. Dagen bestod väl på ett ungefär utav ljud, yoggi jalla, lunch, klagomål över extrem skoltrötthet, tråkig svenska och idrott. Idrott, där vi sammarbetade som tokar och där lite förnedring kunde uppstå tycker jag nog, men det är petitesser och det är nästan ingenting i en helhet eller hur det är man brukar säga. Men iallafall så var det så det var och nu ska det icke skrivas mer om skoldagen den sjugonionde januari, snart är det februari.
Och nu är jag hemma och ska göra ungefär den godaste mackan och vi åkte iallafall båt och det gungade iallafall både hit och dit och åt alla håll. Kanske ska jag också inhandla lite idag.

Grisen i säcken


Cause my devotion, is for all time.


Kommentarer
Postat av: ottO

min iver är tillgiven dej =D

2007-01-30 @ 16:49:33
Postat av: ottiz

den e

2007-01-30 @ 16:49:53
Postat av: ottiz

:)

2007-01-30 @ 16:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback