aldrig velat och aldrig vågat men alltid velat och samtidigt vågat men på riktigt alltid velat men aldrig vågat

Tidigare ikväll ringde det en karl som jobbade med någon macho musikundersökning. I nästan tjugo hela långa minuter fick jag sitta och lyssna på musiksnuttar, betygsätta dom, säga om jag tröttnat på dom eller ej samt vilken radiokanal dom skulle passa in på. 'Tänk på att din röst är avgörande för vad som kommer spelas på radio längre fram'. Ååh.. Jag är en del i den svenska radion.

Trodde jag skulle få nånting som tack för min medverkan, men där högg jag i sten. Jag fick ett 'ha en fortsatt trevlig kväll', som en smäll rakt i mitt överskattade sinne, typ.
Nu ska jag ta min icke ännu gjorda pizzamacka under armen och hoppa i sängen och sova, sova och sova och inte vakna förrän jag måste. Men imorgon finns det inga måsten så jag ska nog sova lite till.
Jag älskar dig Otto.

Godnatt folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback