trust i seek and i find in you

När du sen går, åker och försvinner mot skolan, känns det konstigt att jag sitter kvar här hemma, sover en och en halv timme till och sen går upp. Jag skulle gärna gå en skoldag i nacka bara så jag fick träffa dig, lite till. Inte hela tiden, men att du fanns där om det behövdes. Iallafall en dag. Men jag var ledig idag så jag var inte ens i härliga kärrtorp, jag har bara gjort en himla massa nytta för mig själv. Funderade på shopping men det fanns ingen ork till det, och ingen ork till att ha råd med det heller.
Men imorgon ska dets till skolan igen, men sen är det frihet och underbart underbart lov, och jag fyller mellanålder och sånna där jättetrevliga grejer. Känns inte alls som jag fyller år om några dagar men så är iallafall fallet. Och du är ledig då och jag är jätteglad. Sen jobbar du.. Och för att glida in på skolan igen så ska vi få tillbaka våra ekonomiprov imorgon. Men jag vill inte tänka på det för det gick bara åt helvete, trotts att jag varje lektion fram tills igår varit så glad för att det gått så bra. Ändå är jag inte så besviken som det känns som att jag borde vara. Sådan skam! För kunskapen.

Just d - sköna skor
Du vet att du älskar den

Och den här bjuder vi på idag mina kära

http://bubblare.se/baksug_i_bubelpool/


Kommentarer
Postat av: sofia

sen kan man också bjuda på killen som spyr i sin öl
http://bubblare.se/gott_full_kille/

2007-02-23 @ 12:59:26
Postat av: jeb

han e gó den gubben duuu

2007-02-23 @ 15:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback