tonight make me unstoppable and i will charm i will slice i will dazzle them with my wit

Först tycket jag inte alls om igår och jag vill bara att den skulle komma till sin ende och bara glömmas. Sen räddade du hela dagen genom att säga det jag verkligen behövde höra. Sen blev allting bäst till slut ändå för klockan halv elva stod du utanför min dörr och var ledsen för att ingen affär hade öppet såhär sent så du kunde köpa blommor. Och jag var den gladaste av dom allra mest gladaste av dom gladaste, för du var där och jag var också där och du är den mest underbara. Det är bara sådär obeskrivligt som man kan kalla det.

Och aha imorgon ska jag till skolan för första gången på den här veckan, och sen är det helg. Jadu det blev verkligen överflöd utav skolgång den här veckan. Godnatt folki.


Kommentarer
Postat av: Mullp

Och vart är februari inlägget ?

2007-02-18 @ 23:24:08
Postat av: jeb

vad menas du?

2007-02-19 @ 08:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback