så den här veckan har ungefär sugit häst hittills

Det händer väl typ aldrig, men nu har det hänt. Jag är sjuk, och sjuk på riktigt. Igår låg jag och simmade i mig själv i över fyrtio graders feber och tyckte jättesynd och mig själv. Så synd att jag ville äta nånting gott trotts att jag inte var sugen, egentligen. Jag blev tillochmed äcklad av tofifees reklam och då är det illa. Men så senare mot kvällen efter en massa alvedon tröck jag i mig en kexchoklad, sen har jag väl ungefär druckit 3 liter loka päron. Visst är det skojsigt.
Fick ett sms imorse som gjorde mig slak. Om vi båda är sjuka imorgon får vi vara sjuka tillsammans. Så är det bara och det är så det är. För så ska det va och så ska vi ha det.
Och imorse var det bananer i pyjamas vid typ halv åtta..

Kommentarer
Postat av: Emmeli

stackare. Jag låg o simmade i mig själv jag med häromdan.. haha, attans, vem är den elaka smittaren. ska vi slå honom?

Postat av: jeb

ojsan tjoppsan, bra att du har bättrat dej då :)
haha jadu det kan man inte veta, men jag tror jag har smittat otto nu också så jag är ledsen i ögat inför imorgon om vi både ska ligga sjuka :/ visste inte att du läste min blogg föresten :D

2007-02-13 @ 14:19:48
Postat av: Emmeli

haha, tja, då kanske du kan ha sjuksällis ;) vem vet?
haha, se men dte gör jag :D

2007-02-16 @ 15:03:57
URL: http://emlawalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback