i'm a swedish guy and i'm totally in love with you

Glada vänner vi befinner oss i en måndag igen. Inte mycket mer att skriva om det, känner mig dock rätt attackerad i toves blogg, men det är inget negativt. Förmiddagen bestod alltså av tre timmars media där inte så mycket blev gjort förutom att jag hade svårt med låtval och så vidare, men jaja. Jag kom hem och satte mig nästan direkt och gick in på Betapet, efter att först se hur fint min säng blev bäddad imorse. Jag var hur lycklig som helst för jag ledde igenom hela spelet men i slutet vann den bajsiga kvinnan som var född 74. Jag blev ledsen och trodde att jag skulle få en vinst över otto men även han slog mig.. Av någon anledning som jag inte kan förstå.

Och det har gått ett halvår.. Det känns overkligt samtidigt som det känns verkligare än det mest verkliga. För ett halvår sen var jag idag och hela tiden den lyckligaste som traskade runt på den här jordiga jordytan, och jag kunde inte förstå att vad som var påväg att hända faktikst hände, mig. Idag är jag fortfarande den gladaste och mest lyckliga och kan fortfarande knappt förstå allt och allt det där. Du går bara inte att förklara. Jag släpper dig aldrig, som säger.


Kommentarer
Postat av: råbommen

Grattis i efterskott på halvårsdagen! :)

2007-02-05 @ 23:41:51
Postat av: jeb

tacks käre vän :-D

2007-02-07 @ 17:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback